Újság!
Betöltés...

Virágcsokrok a kertből 1.rész - Amikor egy profi tanácsát kérjük

Már igen sok felületen és igen sok módon kommunikáltam arról, hogy a virágkötészetnek egy egészen különleges formája kezd ismét divatba jönni, ezek pedig a kertivirágokból kötött csokrok.


Egy olyan érdekes ága ez a virágkötészetnek, amit mi hobbikertészek tehetünk csak igazán trendivé, ha odafigyeléssel és megfelelő tudással vértezzük fel magukat.
Most pedig elérkezett végre az a pillanat, amikor ezen a hétvégén átalakult a Dekor&Mentha kert egy Workshop&Bemutató kertté, ahol Halmos Mónika segítségével csodaszép csokrok kötésének trükkjeit sajátítottam el pár óra alatt.

Ezen a héten  érdemes nyomon követni a blogbejegyzéseket, mert betekinthettek a kulisszák mögé...

Íme, az első igazán profi kerti virágokból alkotott csokrom elkészítésének folyamata:

A csokor alapját a mischanthus-om (japánfű) adja.

Majd jöhet egy kis lampion virág, dália, és csipkebogyó ág is.... - mondta Mónika és átadta a virágokat.

És hihetetlen lelkesedésemmel belekezdtem...

Még komló is került a csokorba, amit Mónika hozott nekem.

Elkészült egy teljesen nem szokványos, viszont annál szebb és rusztikusabb hangulatú őszi csokor, ami (majdnem) minden szabálytól mentes és szerintem pont ez benne a vonzó...

Itt pedig már benn csücsül a Mónika által előre elkészített kompozíciója közepén...



Ha tetszett, akkor olvass bele ebbe is:


A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :