Újság!
Betöltés...

Engedj Betekintést Kertedbe! - Valéria kertje

Valéria kertjéhez holland és angol kertek adták az ihletet.
Ezzel a Legromantikusabb kert kategóriában indított kerttel szeretnék Nektek szép nyári estét kívánni!



Hat éves a kertem,amire nagyon büszke vagyok, főleg, hogy mindent én csinálok benne... Amikor még csak csupasz föld volt már akkor tudtam, hogy mit szeretnék mi az amit szeretnék látni.


Rengeteg kertészeti magazint lapozgatva,főleg holland és angol kertekből merítettem ihletet, a kertem és annak adottságaihoz igazítva. Azóta alakítgatom, persze laikusként követek el hibákat. Sokszor nem vettem figyelembe a ültetendő növény igényeit... így volt, hogy elpusztult és új növényeket kellett beszereznem.
Még most sem az igazi, mindig vannak új terveim... Rengeteg évelőm van,hagymás virágok, amik kora tavasztól késő őszig felváltva virágoznak.Próbáltam úgy ültetni,hogy mindig legyen virágzó növényem. A kert kaputól egy  hosszú járda vezet a házhoz,emellett alakítottam ki vegyes beültetésű virágágyást. Amiben rengeteg illatos virág megtalálható, angol rózsák és puszpángok mellett harangláb, levendula, völgycsillag, liliom, palástfű, peónia, méhbalzsam, kasvirág és sorolni se tudom,hogy még mennyi minden.

A színekkel is játszom, mert kora tavasszal a pasztell színek dominálnak,később a kék árnyalatai,aztán a rózsákkal rózsaszínbe borul a kert ...ekkor a legszebb.

Sajnos hat képben nem igazából tudok mindent megmutatni, de talán visszaadja azt a szépséget amivel engem minden pillanatban elvarázsol...









 Ha Te is szívesen részt vennél az idei Hobbikert-versenyen, akkor válassz a négy kategória egyikéből és várom fotóidat illetve kertbemutató írásodat.
Részletek itt találod: Engedj betekintést kertedbe!

A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :