Újság!
Betöltés...

Engedj Betekintést Kertedbe! - Kriszta kertje

Kriszta kerttervei hamarabb lettek készen, mint a házának tervei. Kertjét a Legromantikusabb kert kategóriájában mutatja meg, ami egy könnyed virágzó lugas.


Igazából  már a házunk építésének a kezdetén neki álltam a kertem kialakításának :) A ház tervei sehol sem voltak, de az én fejemben már a kertemről teljesen kialakult kép  :) Akár merre jártam mindenhol meglátogattam a kertészeteket, vásároltam a növénykéimet, barátoktól hajtásokat , dugványokat kértem... :)

Sokat inspirálódtam és tanultam kertészeti magazinokból, és így szépen lassan megtanultam a növények helyes gondozását, és tudtam mit hova, és mivel kell elültetnem a kedvező kialakításhoz. Számomra és a családom számára is a mi kertünk a megnyugvás, elvonulás szigete. Próbáltam a kertet úgy kialakítani, hogy több szempontból is megfeleljen, így lettek pihenő sarkok, romantikus ágyások, a család és a barátok számára főzősarok, ahol összejöhetünk és a kíváncsi tekintetektől elzártan partizhatunk. Mind a négy évszakban van valami új, amit csodálhatok és a lelkemet boldogsággal tölti el :) Egy-egy kiadós kerti munka után egy csésze kávéval kényelmesen elhelyezkedve egy pihenősarokban és gyönyörködni az én " csodakertemben"... nincs is annál felüdítőbb érzés !:)







A verseny részleteit itt találod: Engedj betekintést kertedbe!

A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :