Újság!
Betöltés...

Ötletek sorházad kertjébe

Amikor apukám arról mesélt egy alkalommal, hogy tanára úgy kért tőlük egy iskolatáblára szerelhető krétatartó-tervet, hogy az akkor is maradjon a helyén, ha egy 60 kg-os diáknak csimpaszkodni támad rajta kedve, akkor én kikeredett szemekkel néztem rá. Miért akarna valaki egy krétatartón függeszkedni?

Jelen helyzetben és két fiú gyerekkel teljes mértékben igazat adok a tanárának. Nálunk csak bombabiztos bútoroknak és dekorációknak van helye a lakásban és természetesen a kertben is.


Miért írtam ezt le elöljáróban egy tökéletesen megtervezett kerthez? Mert rögtön magam előtt láttam két gyermekemet, hogy mit kezdenének vele, ha én eltűnnék a látószögükből. Mégis miért került be a blogba? Mert szerintem tele van jobbnál-jobb megoldásokkal olyan kerttulajdonosok számára, akik hosszú és keskeny kertjükkel szeretnének valami igazán ötleteset kezdeni és mázlijukra nem tartanak otthon házi tornádókat.


Kontraszt!

A rendezetlen kerítés és a bohó fűfélék látványa szemben a buxus tökéletesre nyírt formájával.


A boltíves corten acél barna színével rusztikus hatást kelt. A fém esetleges ridegségén futónövények segítségével tompítanak.



Esti beszélgetések tökéletes helyszíne lehet ez a tojás formájú ülőkékkel és különleges rácsozatú tűztérrel berendezett sarok.
Forrás

Ha nem hinnéd, hogy ilyen látványos megoldások egy keskeny kertet rejtenek, akkor nézz rá a fenti képre alaposabban.

Kerttervek: Brendan Moar
Fotók: Andrew Lehmann

A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :